Saturday, July 30, 2016

RR Design: Tarikan Di Melaka

tangs-melaka-2

Bersepadu dengan daya tarikan sejarah, budaya, seni bina dan latarbelakang Melaka dengan harapan masyarakat setempat dapat menikmati pengalaman membeli belah di upmarket highstreet retail, sebuah pusat membeli belah telah dibuka di Melaka iaitu Tangs Departmental Stores.

tangs-melaka-1

Projek rekaan dalaman bangunan ikonik ini disempurnakan oleh DMZ Consultancy Design Team. Pendekatan reka bentuk DMZ adalah gabungan eklektik dan gaya kontemporari berhasil  mengangkat reputasi Tangs sebagai salah satu pusat membeli belah terbaik di Melaka.

Meneroka pusat membeli belah Tangs, bahagian dalaman direka sekitar beberapa konsep lifestyle salah satunya adalah Tangs Beauty. Menjadi destinasi kecantikan di pusat beli belah ini dari penjagaan kulit, solekan dan wangian, banyak pilihan produk kecantikan terbaru dan terbaik di sini ruang Tangs direka dalam mood memanjakan pengunjung.

tangs-melaka-4

Sementara itu wardrobe men dan women cukup luas untuk memuatkan rangkaian pakaian, kasut, aksesori, beg serta pelbagai koleksi fabrik autentik untuk gaya baru, semuanya boleh diperolehi dalam sebuah ruang membeli belah moden dan kontemporari ini.

tangs-melaka-3

Kreatif, penerokaan ke ruang PlayLab yang memperkenalkan sebuah dimensi ruang beli belah unik memaparkan trend alternatif terkini dari fesyen kasual, pakaian sukan memenuhi gaya hidup urban.

tangs-melaka

Dalam ruang berkeluasan 39,000 kaki persegi, Tangs The Store turut menawarkan pelbagai barangan jenama antarangbangsa lain termasuk barangan lain termasuk barangan rumah, keperluan travel dan lain-lain.

http://ift.tt/29jax72

The post RR Design: Tarikan Di Melaka appeared first on Malaysia Interior Design, Home-living Magazine.

No comments:

Post a Comment