Thursday, June 30, 2016

Jom gegarkan Mid Valley dengan Food Festival dan Healthy Living & Beauty Expo!

ff-hlb-event-banner-web

Friendly reminder kepada semua rakyat Malaysia untuk sama-sama memberi sokongan kepada satu penganjuran terbesar tahun ini iaitu Food Festival dan Healthy Living & Beauty yang akan berlangsung dari 8 hingga 10 July 2016 (Jumaat, Sabtu, dan Ahad) nantikan di Mid Valley Exhibition Center.

Buat julung kalinya pertembungan antara Food Festival dan Healthy Living & Beauty Expo akan berlangsung bersama di bawah satu bumbung yang membolehkan pengunjung membuat lebih banyak pilihan apa yang menarik minat di hati mereka.

Di sana, pelbagai aktiviti menarik bakal menghiburkan para pengunjung yang datang seperti make up tutorial, health talk, modeling tips by Amber Chia, eating competitionfashion show dan banyak lagi aktiviti menarik yang pastinya tidak tidur malam untuk ke sana.

Menariknya lagi, Food Festival dan Healthy Living & Beauty Expo ini menawarkan pembelian barang dan juga makanan dengan hanya 10 sen sahaja bermula pada jam 1 tengahari hingga 3 petang setiap hari. Promosi tersebut akan diadakan di kawasan pentas utama. JOM serbu apa fikir lagi! OMG 10 sen…..Rugi siapa tidak datang.

10 cent carnival

The post Jom gegarkan Mid Valley dengan Food Festival dan Healthy Living & Beauty Expo! appeared first on Malaysia Interior Design, Home-living Magazine.

No comments:

Post a Comment