Tuesday, June 28, 2016

Sebab 6 jenama LAMPU ini menjadi pilihan Malaysia!

1) PHILIPS

Philips

Siapa yang tidak pernah mendengar lampu jenama Philips? Memegang bahagian yang besar dalam jualan dan pasaran lampu di peringkat global, Philips terus maju membangunkan teknologi lampu meningkatkan kualiti hidup pengguna dengan menawarkan produk lampu yang kreatif dan kos efektif.

http://ift.tt/29jCYP4

2) NSB

nsb

NSB adalah antara perintis dalam industri lampu mempunyai kelebihan kesenian reka bentuk serta kejuruteraan rekaan lampu yang cemerlang. NSB menawarkan kepakaran dalam pemasangan lampu dalam kediaman dan bangunan dan kawasan luaran terutama lampu LED yang moden dan jimat tenaga. Koleksi NSB biasanya direka elegan dan klasik serta slim, rekaan yang memerlukan ruang pemasangan minimum sama ada di rumah atau tempat kerja.

www.nasb.com.my

3) LIGHTCRAFT

Kartell_Reno_June_FA

Lighcraft telah ditubuhkan sejak tahun 1985. Sejak penubuhannya sehingga hari ini, Lightcraft menjadi antara syarikat lampu terkemuka di malaysia. Kelebihan yang menjadikan ia terkenal antaranya kerana rekaannya membolehkan pengguna mencipta atmosfera diingini melalui teknik permainan pencahayaan koleksi lampunya.

www.kartell.com

foscarini

4) LIGHTRO

lightro

Lightro adalah retailer peralatan lampu berkualiti tinggi yang menawarkan pelbagai pilihan lampu meja, lampu lantai, pendant dan chandelier untuk memenuhi citarasa para pelanggan yang berbeza. Lightro membuat pelaburan besar bagi memastikan setiap rekaan lampu unik berbanding pemain lain di pasaran. Koleksi lampuya didatangkan dalam pelbagai jenis lampu, corak dan bentuk yang sesuai untuk setiap trend, gaya hidup dan bajet.

www.lightro.com.my

5) ALFO

alfo

17 tahun lebih satu jangka masa panjang yang mengukuhkan nama Alfo dalam industri lampu di Malaysia. Mempunyai pengalaman luas dan pengetahuan teknikal dalam rekaan lampu, Alfo dianggap pilihan profesional bagi penggunanya sejak sekian lama.

www.alfo.com.my

6) H.O.S In D’sign

hos-design

Terdiri daripada satu pasukan pakar yang mempunyai minat tinggi dalam rekaan lampu dan pencahayaan. Mempunyai kepakaran dalam pelbagai pilihan lekapan lampu seperti siri LED futuristic, moden kontemporari, designer lighting, lampu LED seni bina, lampu luar serta lampu custom made, pasati ada lampu paling sesuai meningkatkan ruang kediaman pengguna.

www.hos.com.my

The post Sebab 6 jenama LAMPU ini menjadi pilihan Malaysia! appeared first on Malaysia Interior Design, Home-living Magazine.

No comments:

Post a Comment