Monday, December 26, 2016

Hadiah Buat Keluarga di Musim Cuti

samsung-air-purifier-1

Raikan musim cuti hujung tahun ini bersama keluarga dan ekpresikan kasih sayang anda terhadap mereka. Hadiahkan sesuatu yang bermkana kepada mereka untuk dinikmati bersama. Tapi apa?

Idea memberi hadiah is endless, boleh sahaja menghadiahkan dress berjenama atau gadjet baru. Namun mencari satu hadiah istimewa untuk semua insan tersayang dan dikongsi bersama mungkin agak membuntukan.

Samsung menjemput anda untuk Unbox keajaiban rumah yang didiami bersama keluarga dengan dua inovasi Triangle Air Conditioner dan Air Purifier Samsung.

Beri peluang kepada yang tersayang untuk memulakan setiap pagi mereka di musim cuti ini dalam persekitaran segar, sejuk dan bersih dengan bantuan Triangle Air Conditioner dan Air Purifier Samsung.

samsungs-triangle-air-conditioner

Reka bentuk Triangle Air Conditioner berbentuk segi tiga yang unik ini memiliki prestasi penyejukan lebih baik, mampu menangkis haba dengan cepat dan menyebarkan udara sejuk di sekeliling tempat tinggal, menjadikan ia satu tambahan yang baik ke dalam rumah di mana anda boleh menikmati sepanjang hari melakukan aktiviti menyeronokkan dan selesa di tempat tidur pada penghujung hari tanpa perlu bimbang tentang cuaca dan suhu tidak menentu.

Sediakan persekitaran udara lebih bersih, bebas habuk, virus dan alergen, Samsung Air Purifier berfungsi melindungi rumah dan keluarga anda melalui 4-langkah sistem penulenan dan Double Smart Sensor yang memantau kualiti udara pada masa sebenar seterusnya secara automatik membersihkan udara dengan berkesan di sekeliling.

Mengagumkan, duo Triangle Air Conditioner dan Air Purifier Samsung ini boleh menjadi satu set hadiah untuk seisi keluarga tersayang!

samsungs-triangle-rac

www.samsung.com.my

 

 

The post Hadiah Buat Keluarga di Musim Cuti appeared first on Malaysia Interior Design, Home-living Magazine.

No comments:

Post a Comment